Kallt vatten

2008-02-16 ♥ 17:53:59 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)

Jag har varit i Lindesberg och badat idag. Jag frös ihjäl.
Längtar mig bort. Längtar ut.
Ikväll är det melodifestivalen, jag bryr mig inte ett dugg, men förmodligen hamnar jag väl där ändå innan kvällen är slut. Framför den förbannade melodifestivalen.
Imorgon åker jag hem till mamma och återvänder till Falun på måndag. Då kommer det blli en sån där gråtkväll igen eftersom jag kommer längta efter mamma.
Fan! Jag är så otroligt jävla barnslig. Jag borde aldrig ha fått bli vuxen. (Är jag vuxen??) Känns inte riktigt så.
Nu ska jag sätta mig med en bok tror jag. Borde plugga lite religion, men det orkar jag inte..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0