Kräk.

2008-02-15 ♥ 22:38:36 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)

Lååång tågresa hit till Kopparberg. Men jag sov nästan hela vägen. Ganska ovanligt för att vara mig att sova på tåg. Jag brukar alltid bli så nervig och rädd att jag ska missa stationen. Men jag kom då fram i alla fall.

När jag kom hit så var det jättejobbigt först. Jag hade bestämt mig för att inte äta på hela helgen, men det gick åt helvete ganska snabbt. Ännu har jag bara kastat blickar på vågen. Jag hatar att vara i samma rum som en våg. Den hånler mot mig, men jag vägrar ställa mig på den.

Vi har varit på hockey. Guldsmedshyttan mot Kungsör. Det var mysigt som fan. Förutom att jag höll mer koll på fyra bråkiga ungar än på isbanan. Menmen. Guldsmedshyttan (hemmalaget här) vann med 6-3 i alla fall.
Pappa bjöd på kaffe och det var bara jättemysigt allting. Jag såg dessutom min gamla svenskalärare i ishallen. Den bästa läraren jag nånsin haft. Men det var bra många år sen. Han har hjälpt till och gjort mycket av den jag är idag. Jag hade velat säga det till honom, men jag vågade inte, såklart.
En annan rolig grej var att min gamla flamma från mellanstadiet stod i mål fgör Guldsmedshyttan, Marcus Persson. Det var humor, tycker jag.

Nu ska jag sätta mig och måla i målarbok med Oscar och dricka trocadero. Life's priceless.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0