Lägenhetsletning

2008-02-27 ♥ 14:25:36 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)

Idag har jag ringt febrilt på lägenheter. Två napp hittills. Ska åka och titta på lägenheterna idag. Jag trodde att det bara var att välja och vraka bland bostadsrätter, men det finns ju typ ingenting. Det är bara att ta det man får känns det som. Det finns för och nackdelar med allting. Men det viktigaste är i alla fall att jag får flytta så snart som möjligt, nu går det inte att vara kräsen längre. Min lägenhet kommer bli den finaste nånsin skådat :D
Nu ska vi åka, jag ska hjälpa mamma och Emma att flytta in i deras lägenhet.

Jag har klippt mig idag, det blev sådär. Luggen blev för tunn, och för kort.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0