Minskat människovärde.

2008-02-13 ♥ 10:31:31 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (1)

Kom nyss hem från skolan. Nu sitter jag och väntar på att få gå till Görel halv ett. Jag har som vanligt inte riktig lust att gå dit. Det känns mest bara jobbigt. Men det får väl gå som det går.

Idag är det sol. Det är alltid bra. Då blir jag en aning jättelite glad i alla fall. Men för övrigt så är allt åt helvete just nu. Bara en massa gråt och elände. Och jag har märkt att jag blir så jävla arg ibland. Mycket argare än vad jag kunde bli förut. Det finns några vittnen till det, ja..

Jag ringde till CSN i morse. Dom är det suraste folk som finns på hela jävla jorden. Jag hatar dom. Ja, hur som helst så får jag inga pengar i alla fall. Ganska väntat. Happ! Reservplan nummer 84 blir väl att jag får skriva mig hos mamma igen och hoppas på socbidrag från Fagersta. Jag har minskat människovärde, jag är inte ens värd socialbidrag..



Kommentarer
Postat av: gabriella

men prata med syon i alla fall!
och.. trodde det var bra med görel..?

2008-02-13 @ 21:17:28
URL: http://radioaktiv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0