Prio

2008-02-12 ♥ 13:15:34 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (1)

Jag har bestämt mig för att skriva i bloggen oftare. Fråga mig inte varför, det ska bara bli så :)

Imorse försov jag mig. Det fick mig att må jättedåligt, och jag började nästan gråta för att jag kände mig så dålig som inte gick på matten.
Ändå får jag höra dom i skolan säga jämt att "nej jag sket i matten, orkade inte gå" Så skulle jag inte kunna säga. Eller jo visst, men jag skulle inte mena det. Mitt förbannade samvete står mig upp i halsen. Jag önskar att jag hade som Pinoccio (stavning?!) som kunde prata med stt samvete.
Det är sånt jag tar upp mycket hos Görel nu. Prio; (enligt mig): 1.Pengar 2. Samvete 3. Folk runt omkring som jag är orolig för. 4. Ätstörning.
Görels prio; 1. Ätstörning 2. Pengar 3. Samvete 4. Folk runt omkring

Imorgon ska jag till Görel igen, får höra vad hon har att säga då.

Idag ska jag ner till biblioteket och plugga med Cissi. Det kan behövas :)
Imorgon ska jag träffa Gaby, hoppas jag <3
På torsdag är det alla hjärtans dag, så då lär man väl göra nåt speciellt antar jag.
Och på fredag far jag till pappa för Oscar fyller år då. Egentligen vill jag till Gävle, men jag har inga pengar =/



Kommentarer
Postat av: gabriella

jaa jag vill träffa dig!!!

2008-02-12 @ 13:44:17
URL: http://radioaktiv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0