Vi ska trösta varann.. för det är så det ska va..

2008-02-18 ♥ 13:26:13 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)

Musik är det bästa som finns. Musik kan verkligen göra allt.
Snart ska jag åka till Falun. Jag och Emma ska gå på stan och jag ska träffa Viktor en stund.
Jag kommer stanna kvar här i Smedjebacken ett tag. Vet ännu inte hur länge. Jag ska jobba på onsdag, med mamma. Det känns bra att kunna tjäna lite pengar, när det nu verkar så jävla svårt att kunna få ett enda jävla bidrag i min situation. Man klarar sig alltid. Det finns alltid hopp. Jag tänker aldrig ge upp.
Nu ska jag sminka mig och försöka gömma luggen som jag råkade klippa för kort..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0