World full of hate

2008-02-20 ♥ 22:01:06 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)

It goes up, and it goes down..
"I never said that it would be easy, i just told you it should be worth it"
Var det inte det Jesus sa?
För varje steg jag tar, så måste jag backa två och tänka på om jag verkligen går åt rätt håll. Vilket resulterar i att jag sällan kommer nånstanns. Jag försöker ofta rymma och ta den lätta vägen ut från allt, men det måste nog bli ändring på det.

Nu är jag i alla fall klar med den förbannade religionen som jag har tjatat om i nån vecka nu. Jag blev inte nöjd, men nu har jag i alla fall gjort så mycket jag orkade. Jag är faktiskt sjukskriven, men det skiter väl hon i.

Snart flyttar halva min familj till Fagersta, och jag kanske följer med. Jag vet inte om jag har en framtid i Falun och om jag verkligen kommer må bra där. Ärligt talat så har jag ingen aning om vart min framtid ligger överhuvudtaget, om det nu ens finns nån..

Jag ska ta det lite lugnt nu, ligga lågt. Ta varje dag som den kommer. Måste prata med mina lärare och säga att livet går för fort för mig. Jag har ett liv att leva, hu ska jag hinna plugga? Hahahaha! Sopa.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0