Dag 1?

2008-06-04 ♥ 22:40:33 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)

Dag 1?

Idag var jag på anställningsintervju (eller vad man nu ska kalla ett handtag och ett samtal på 2 minuter) Jag kan väl inte påstå att det gick nåt vidare.. Men men, jag hade ju tagit ur piercingarna i alla fall. Bara det liksom..
Jag lovade mig själv att inte ta det personligt om det inte skulle gå bra, men jag tror jag gjorde det ändå, lite.. Fast det är ju inte direkt så att jag sitter och dunkar huvudet i väggen och viskar jag är dålig, jag är dålig, som ett mantra, utan det ligger där bak i huvet och gror. Men lite dumma tankar har dykt upp under dagen faktiskt.. är jag tillräckligt älskad.. är jag tillräckligt smal..Dumheter! Det är vad det är.

I morgon åker jag till Storå. Det ska bli.. sådär. Jag försöker ladda. Daniel ska spela fotbolls-cup på fredag, det ska bli jättekul att se. Han är nog bättre än vad jag var under min fotbollskarriär när jag var 15, han är 9..

Imorgon blir det även empowerment och sex timmars jobb på kupan. Lagom trött jag kommer vara i morgon kväll. Men det ska väl gå. Fast det känns som att jag sover för lite.. det blir väl så när man är van att sova typ 13 timmar per natt.

Köpte massa kläder i Avesta idag. Rooooligt! Det var längesen jag kände att jag kunde köpa kläder på riktigt. Jsg ät ju så jävla fattig nu för tiden..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0