Damn

2008-06-16 ♥ 22:46:13 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (1)

Jag är så trött. Och jag känner mig så ensam. Jag sitter här i min lilla etta, orkar inte ens sätta på musik. Det finns inte mycket jag orkar göra längre. Det känns som att dagarna bara går, för fort. När jag kommer hem efter jobbet klockan sex, så är typ dagen slut. Jag går bara runt och är trött, tills jag äntligen går och lägger mig, sover till elva dagen efter... blablabla..

Idag har jag sökt jobb och varit hos Tommy och Nettan och fikat.
Längtar till helgen, det ska bli mysigt med midsommarafton.



Kommentarer
Postat av: cecilia

saknar dig. om vi hade vart på samma ställe lite oftare hade vi kunnat gjort alla tråkiga och roliga saker tillsammans, som förut. men det kommer väl en tid för det med, antar jag. eller så har den precis sprungit förbi oss. som livet du vet. :p KRAM!

2008-06-17 @ 16:31:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0