Mardröm

2008-06-24 ♥ 01:49:00 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)

Kan jag få vakna upp snart? Kan hela min familj få vakna upp? Kan vi få slippa allt det här? Hur kunde det bli så? Vad har vi gjort för att få utstå det här? Det ska nog gå, bara vi håller ihop. Och det försöker vi verkligen göra, det behövs nu. Vi stödjer varann genom den här mardrömmer, torkar svettiga pannor om natten, jag är inlåst i mitt eget hem..Jag bor hos mamma för tillfället. Jag står inte ut med att vara hemma och veta att dom kan komma när som helst, eller att det ska hända dom andra nånting. Jag måste försvara dom, försvara mig själv. Så gott det går. Jag är rädd att vara för svag, men jag kommer hela tiden att göra mitt bästa.

Jag är för trött för att sova. Det blir bara att gå över från en mardröm till en annan. Tänk att inte vara trygg nånstanns. Jag önskar att jag kunde ta med mig dom och försvinna. Men på nåt sätt ska vi klara det här.. Det vet jag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0