Päck

2008-06-26 ♥ 18:44:05 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)

Sommaren är tråkig. Fast den borde vara bra. Ingen annan del av året är ju rolig heller, men det spelar kanske ingen roll?
Igår var jag hos moster Lena hela dagen. Red och myste lite allmänt sådär. Trevligt vare! Det var kul att rida, jag har inte ridit på typ... 6-7 år?

öööh

Cissi ringde idag. Rooligt. Hoppas jag hinner träffa henne i helgen. Imorgon flyttar Viktor hit! Eller ja, hans grejer flyttar hit till att börja med, sen kommer min vackra skapelse hit och bor med mig <3 Jag ska hjälpa han och hans mamma att städa ur hans lägenhet i helgen. Då måste jag få träffa Cissi, och kanske nån mer liten luring, om jag hinner.
Tim ringde för nån dag sen också och peppade mig att köpa augustibullerbiljett, så nu är det ordnat också. Awsome!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0