Sol och kärlek

2008-06-01 ♥ 22:37:57 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)

Det har varit en bra helg. Den har innehållit massa sol och massa kärlek. Igår spenderade vi hela dagen ute i solen. Sen gick vi och åt goood mat på Dicken's. Riktigt fint var det. Sen blev det film och chipsbuffé hos Tommy och Nettan. Idag har vi också varit ute i solen hela dagen. Jag blir helt glad när det är så varmt! Vi har hunnit med en vända minigolf också. Kände på vattnet i Eskiln en snabbis, det kändes ganska skönt, men jag kan inte lova att jag kommer bada nåt den här sommaren heller, hur gärna jag egentligen vill. Det skulle vara skönt att bara kunna svalka sig och bada som alla andra, men jag är en sån jävla badkruka och kommer fan aldrig i. Jag har inte badat i en sjö på flera år.

Jag är lite kluven inför nästa helg. Det är ledigt på fredag vilket betyder att det blir långhelg. Jag funderar på att åka till pappa, jag saknar dom så otroligt, där borta, och Daniel har fotbolls-cup på fredag. Det vore så kul att se. Samtidigt så vet jag inte om jag klarar att vara ifrån Viktor i två veckor! =( Jaja, det är ju bara söndag, får se hur det blir.

Imorgon ska jag till arbetsförmedlingen på morgonen, sen jobba. Det kommer vara skitvarmt i morgon, kul att stå inne och stryka kläder hela dagen :( Men, som sagt, man ska inte klaga..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0