Tiredness

2008-06-02 ♥ 23:51:27 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (1)

Jag är så otroligt, grymt trött, ändå ska jag envisas med att slå på datorn..
Var på arbetsförmedlingen i morse. Ganska givande faktiskt. Min handläggare är bra och jag ska söka två jobb i morgon. Det är fan en bedrift för att vara jag.
Det var inget kul att jobba på kupan idag. Ungefär 4 timmar, av sex stod jag och strök kläder i värmen. Jag hade mycket hellre legat och glassat nånstanns. Man blir ju inte brun av att umgås med ett strykjärn heller.. =/

Kvällen har jag spenderat hos mamma och Emma. Jag och Emma var ner och lånade Wallander, Hemligheten. Den var hemsk, jag mådde dåligt genom hela filmen..
Mamma satt och spray-datade som vanligt. Hon pratar om sin Peter hela tiden, men det är kul, tycker jag. Det är på tiden att hon skaffar sig en riktig karl :D

Om det inte finns nåt ord som heter tiredness, så har jag uppfunnit det nu!



Kommentarer
Postat av: cissy

hahaha har mari skaffat sej en karl på internet? det var värst så ungdomligt! låter bra, håll mig uppdaterad! (Y) haha. :D

2008-06-03 @ 14:56:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0