Jobb

2008-03-07 ♥ 11:20:29 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)

Det var meningen att jag skulle logga in på bilddagboken, men jag råkade skriva in blogg i stället, så det måste ju betyda nånting. Jag kanske behöver skriva av mig trots att jag inte känner det själv.
Idag jobbar jag. På folkets hus såklart. Jag är telefonsvarerska och antecknerska. Helst hade jag velat ligga kvar hemma och sova och läsa hela dagen, men ibland måste man väl försöka göra nån nytta, antar jag. Höjdpunkten är i alla fall att få ta kaffekoppen och gå ut och ställa sig i solen och röka. Det är fint det. Och så läser jag världens bästa bok också, Luftslottet som sprängdes. Så jag klarar mig nog..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0