Dagcenter

2008-05-15 ♥ 09:52:51 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)

Gå runt och trampa var ordet.
Nu har jag i alla fall fått en liten plats i samhället.
Jag ska få tillbringa min odyrbara tid på Empowerment i Fagersta där jag har börjat nu. Det verkar inte vara världens roligaste ställe precis, jag kanske till och med föredrog att ligga hemma och läsa och dricka kaffe tills jag fick halsbränna, typ.
Men ska man ha försörjningsstöd så måste man vara här. (Jävla dagcenterverksamhet!)
Det är torsdag idag. Ja.. Efterlyst ikväll är det enda jag längtar till. Och att få komma hem.
Jag har sovit cirkus tretton timmar per natt i snart ett år, och nu får jag plötsligt bara sova sju, åtta timmar per natt.

Jag är trött.

Nu ska jag börja söka jobb. Jag har ju bara åtta timmar om dagen på mig att göra det...
Ååååh.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0