Från en helande hand till en näve salt.

2008-05-27 ♥ 22:08:53 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)

Jag har äntligen fått internet hemma nu, det känns underbart, så nu kommer jag bli värsta nörden igen.
Håller på att bli litegranna sjuk också. Snorig, trött, lite febrig, och ont i halsen. Typiskt, bara för att jag vill vara ute och sola nu när det börjar bli riktigt varmt. ><

Sitter och lyssnar på gammal musik som jag nästan hade glömt bort existerade, känns underbart. Det finns mycket minnen i gammal musik, en del bra, en del dåliga, men jag försöker hålla mig till musiken med de bra minnena.

Imorgon ska jag vara hemma från jobbet igen. Pappa kommer och hämtar mig. Vi ska till farmors grav och lägga blommor där. Hon skulle ha fyllt år imorgon. Jag saknar henne så otroligt mycket. Men samtidigt så känner jag hennes närvaro ofta. Hon brukar sitta bredvid mig när jag ska sova. Jag kan verkligen känna hennes närvaro, att hon finns där och ger mig kärlek när jag är ensam. Hon berättar saker, och när jag saknar henne för mycket så lyssnar jag på I am sailing. Hon finns i den låten. Allt som var farmor existerar fortfarande hos mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0