Jag är sugen på.. att inte göra nånting..

2008-05-18 ♥ 20:24:54 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (1)

Det har varit en lugn och skön helg. I fredags åt vi tacos hemma hos Tommy och Nettan, kollade på film och hockey. Tråkigt att Sverige inte fick nån medalj alls, men det är väl som det är. Jag längtar mer tills fotbollen börjar.
Igår var vi och åt på Dicken's, mycket mysigt. Både jag och Viktor blev lite lulliga, det var bara ännu mysigare, när vi gick hem sen så kom det snöblandat regn, så det var bara bra att kroppen var lite varm av vinet. Tur att inget av snön la sig åtminstone. Sen låg vi och lyssnade på regnet och kollade på Taxidriver.

Jag är hemma hos mamma nu, men Emma tycker inte att jag är välkommen här. Vad jag än gör och vart jag än är så blir det fel. Jag försöker verkligen inte vara martyr nu, utan det är så det är.
Jag väntar på att få lite kaffe att värma min kalla kropp, med och sneglar lite på hockeyn. Men det är hela tiden hemskt att inte känna sig välkommen.



Kommentarer
Postat av: Viktor

Hos mej är du alltid välkommen gumman

2008-05-18 @ 22:15:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0