Misslyckande.

2008-05-15 ♥ 15:49:40 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)

Jaahapp.
Jag klarade inte av dagverksamheten
Efter lunchen försvann jag, hem till mamma för att gömma mig i hennes trygga famn. Mamma finns alltid där för mig. Om jag tycker att nåt är jobbigt så vet jag alltid att jag kan prata med mamma om det.
Och ja, jag får dåligt samvete för att jag skiter i att gå dit nu.
Borde jag det? Nej, antagligen inte eftersom det är migsjälv det drabbar. Jag missar 118kr om dagen om jag inte kommer dit, men jag ska försöka förhandla fram nån lösning hos soc.

Jag är så jävla trött på att inte få nåt jobb. Men jag pratade med ISS idag och jag ska få jobba 4 veckor i sommar. Oturligt nog så jobbar jag när Viktor har semester, det var ju lite..tokigt. Men när jag väl vet att jag kommer få jobba så vill jag inte tacka nej.

Idag fick jag pengar. Det känns helt fantastiskt. Jag gick runt och flinade som en jävla idiot på konsum när jag hade sett det. Bra det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0