Nödvändigt

2008-11-03 ♥ 14:54:13 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)

Idag har jag varit ute på äventyr på stan.
Jag har:
*Sagt upp min lägenhet (känns väldigt bra i och med att jag kommer flytta in hos Stefan nu och bli sambo med honom)
*Lämnat in min förlovningsring för att den ska göras mindre (känns mindre bra eftersom jag känner mig helt naken utan den)
*Ringt studievägledaren och CSN (endast bra eftersom jag behöver pengar, väldigt snabbt)
*Tömt min spargris på pengar (vilket inte ens kom upp i 150kronor)
*Fikat med Stefan (han betalade, jag åt en chokladboll trots att jag lovat att sluta med massa sånt nu)
*Fixat en busstidtabell (I händelse att det skulle regna nån dag när jag ska till skolan)
*Installerat First Class på datorn (för skolarbete)

Senare idag ska jag simma. Känns mycket bra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0