Idol

2008-10-31 ♥ 23:25:22 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (1)

Idol har gått överstyr. Är jag den enda som tycker det?
Det har varit en lekstuga hela tiden sen Johan Palm gick vidare. Det är så oseriöst som det bara kan bli. Han kan ju inte sjunga! Tycker folk verkligen att han är så söt och charmig att dom röstar på honom bara för det? Det är så simpelt och dåligt, hela skiten. Jag tyckte Lars var ganska bra förra veckan, men idag vet jag inte vad som hände. Han flippade ur helt. Han gick ju ut i aftonbladet och sa att han var trött på allt vad Idol hette. Han är inte seriös för fem öre och jag fattar inte varför han inte bara ger upp, varför bara vänta på att bli utröstad, för det kommer han ju att bli. Jag håller med Laila, han håller bara en plats som nån annan bättre hade fått den plats han fått. Idol är ju för fan en dröm för vissa. Därför tycker jag att det är så sjukt. Den som utvecklas bäst är ju i alla fall Kevin. Han är otroligt duktig.
Gud vad engagerad jag blev i Idol helt plötsligt. Det var ju inte riktigt meningen. Men jag ville bara få fram min aggression mot Johan. När jag lyssnade när han sjöng så ville jag bara kasta nåt på tv:n, eller sparka på bordet, men det kändes så onödigt. Idag när jag kollade på X-effect på MTV så höll jag också på att flippa ur. Fan vad jag verkligen känner att jag hatar vissa saker. Det kan vara medicinen också, nedtrappningen, som gör mig lite arg. Bara jag vet att jag aldrig kommer skada nån så är det väl lugnt. Är det fel att hata? Är det ett för starkt ord? Ibland känner jag bara att jag måste få hata nånting. Annars känns det så falskt.



Kommentarer
Postat av: cecilia

Hörrudu, du börjar låta som en gammal tant som tyckte allt var bättre förr! och något annat viktigt, förutom att inte skada andra, är att inte skada dig själv heller.

och ja, hata är nog ett lite för starkt ord för både idol-johan och x-effect. du vet, bakom allt detta så står vanliga människor. precis som du och jag.

2008-11-02 @ 23:53:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0