Pank.. igen

2008-10-29 ♥ 18:48:51 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)

Idag började jag plugga, på riktigt. Det är fortfarande bara komvux, men jag måste ju igenom det först. Synd att jag aldrig blev klar sist jag började, men det är sånt som händer.
Men jag var dum som inte gick på matten. Följde med Emma till Köping när hon var hos läkaren. Körde hem sen. Jag kom själv med förslaget att jag skulle köra i stadstrafik. Det gick jävligt bra, faktiskt. Jag har skriivit in mig på bilskolan i Norberg, men jag har inte ens råd att åka buss dit. Så det lär få vänta. Pengar till hyran har jag lånat av Stefan den här månaden. Imorgon ska jag säga upp min lägenhet. Jag behöver pengar från CSN. Ska det vara så svårt?
Äsch, jag vet hur det är. Jag är så van att inte få pengar i det här fina samhället.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0