Get busy live

2008-09-16 ♥ 14:30:49 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (1)

Idag tog min och Görels kontakt slut.
Hon var här och hälsade på mig idag. Det kändes bra att få visa upp hur bra jag mår idag till skillnad för fyra år sen. Vi har känt varann i fyra år och jag har byggt upp allt mitt förtroende för henne. Det kändes jobbigt att det var det slutgiltiga avskedet idag, jag grät som ett litet barn. Det känns som att förlora en vän som stått en jättenära. Men jag vet att vi inte kommer glömma varann. Hon sa att det inte funnits en dag på alla de här fyra åren då hon inte tänkt på mig. Hon har till och med gett mig födelsedagspresent när jag fyllt år.
I hennes rum har jag fått skratta och gråta så mycket jag velat, hon var alltid funnits och stöttat och lyssnat och hjälpt mig bygga upp den Jessica jag är idag. Utan henne vet jag inte om jag kommit såhär långt.
Det är så viktigt att kunna ta nya steg här i livet. Hon sa att hon var så stolt över mig, att jag hade gått upp lite i vikt, lärt mig att laga lite mat, och att jag slutat dricka. Jag är faktiskt stolt över migsjälv. Livet, och några människor har lärt mig vad som är viktigt här i livet.
Get busy live, or get busy die.



Kommentarer
Postat av: Sofie

gud jag blev lite tårögd nu när jag läste det här, haha :'D

det är bra att detgår bra för dig!

2008-09-17 @ 00:22:21
URL: http://whatanicedayforamurder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0