Utkast: Väntar på ...

2008-09-12 ♥ 08:56:44 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (1)

Väntar på att mamma och Emma ska plocka upp mig. Jag ska till Ludvika med Emma idag och kanske göra slut på dom sista små slantar jag har kvar. Lika bra det, man får väl alltid nya, eller? Förhoppningsvis får jag lön på tisdag, annars vet jag inte riktigt hur det ska gå.
Jag vill åka till Grängesberg och gå på mysmarknad i helgen och då måste jag köpa strumpor, då försvinner lite mer pengar. Jag skulle egentligen inte behöva köpa strumpor på typ femton år framåt eftersom jag har typ 140 par, men ändå, det är mitt lilla beroende.

Var på sjukhuset igår, (igen.) Tredje gången gillt. Nu fick jag penicillin mot urinvägsinfektion som jag har väntat på i en och en halv månad ungefär. Jag hade en till, inte lika fin åkomma, men jag har inte lust att skriva dess namn här. Så nu har jag i alla fall mitt jävla penicillin, det enda som fattas nu är en mirakelhostmedicin så jag slipper hosta upp lungorna på golvet.

Feber och hosta, täppt i näsa




Kommentarer
Postat av: Carolina

jag har också urinvägsinfektion! men de håller på å gå över nu så det är jätteskönt! :D Fast jag lider med dej!

2008-09-15 @ 16:02:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0