Död jul

2009-12-21 ♥ 01:05:13 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)

Vid den här tiden förra året hade jag en lång lista på julklappar som jag skulle ge bort. I år är jag pank. Jag hittade 30 kronor i min lägenhet idag som är de enda pengar jag har, räcker inte ens till ett cigarettpaket. Det kommer inte bli en jul som nån annan. Jag kommer inte få några julklappar och kommer inte kunna ge bort några. Jag har ingen lust att fira jul nånstanns, vill helst bara ligga under ett täcke och vänta på att årets värsta högtid ska ta slut. Jag kommer inte kunna göra nåt kul på nyår eftersom jag ska börja på missbruksenheten och inte kommer kunna dricka. Med min vanliga tur så blir det väl inget Uppsala heller, jag känner det på mig, nåt kommer komma ivägen som vanligt. Då vet jag ite vad jag gör.. Usch, fy fan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0