Sokrates

2009-02-24 ♥ 05:17:50 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (2)

På grund av att jag gick och la mig klockan 22.00 igår så vaknade jag tidigt och sitter därför här.
Jag har vaknat flera gånger i natt av att Sokrates har skrikit i mitt huvud. Han skulle vilja att jag läste på lite bättre om honom till min redovisning idag. Fast jag vet inte om jag håller med.
Det får gå som det går. Synd bara att en halv natts sömn gick åt helvete på grund av hans inlärningsfilosofi.

I helgen blev det Green man, det var mycket trevligt. Fick sms av Sara på eftermiddagen, så jag och Stefan tog oss bort till Carro. Det var inte överdrivet mycket folk på krogen, men det var kul ändå.

Kommande helg blir det Phone me. Jag ser fram emot det väldigt mycket, tror det kommer bli skitkul faktiskt, kul att träffa vännerna igen.

Nu ska jag göra kaffe och rycka upp Stefan ur sängen :)



Kommentarer
Postat av: sissi

åh, den där jävla sokrates alltså!sokrates och mina tempel är ju typ lika gamla, så vi skulle ju nästan kunna säga att vi läser samma sak! YO!

2009-02-24 @ 11:46:32
URL: http://blueorchid.blogg.se/
Postat av: gaby

jaa jag längtar också till phone me! kommer bli så kul!

2009-02-24 @ 12:51:50
URL: http://radioaktiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0