Somliga går med trasiga skor

2009-02-25 ♥ 20:16:10 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)

Idag har jag umgåtts med mor och syster hela dagen. Vi har varit en sväng till Västerås och så vidare. När vi kom hem till Fagersta igen och jag och Emma skulle ner och köpa godis så fick jag se att hela underdelen på mina älskade stövlar håller på att  ramla bort, så jag var tvungen att tejpa ihop dom, jävligt snyggt. Och eftersom Fagersta inte har världens största utbud av skor direkt så får jag väl forsätta tulta runt i dom här skitskorna ett tag till. Ungefär tills snön och allt smuts försvinner så att jag kan köpa dom vita Fred Perry skorna jag vill ha.
Det fick bli godis på pickaboo istället för skor.

Vi har varit och fikat hos Tommy, Nettan och Tim. Jag har skitont i magen nu efter allt fikabröd.
Nu ska jag och Emma dra till gymmet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0