Benen i kors

2009-07-09 ♥ 16:52:48 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)

Jag har ont i halsen! Det är så fruktansvärt synd om mig.
Och regnar gör det också, fast det gör mig inte så mycket.
Då har jag en anldening att sova länge och sen ligga och läsa hela dagen.
Önskar bara att jag hade nån nära mig som hade sina armar om mig och viskar söta ord i örat.
Sitter för tillfället och dricker te och lyssnar på Lisa Ekdahl. När jag kommer hem ska jag beställa några av hennes skivor, jag kommer liksom aldrig för mig att göra det, trots att jag älskar hennes musik.
Det blir som en tröst när man känner sig ensam.

Jag vill bara sitta med benen i kors.. lalala



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0