I sommaränglars ögon

2009-07-01 ♥ 20:11:53 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (2)

Vilket kaos det är. Konstigt att man inte orkar liksom.
Ta en dag i taget, jovisst.
Jag har pratat med hundra olika myndigheter idag,
men blir inte klokare för det, känns det som.
Som det ser ut nu så blir jag kvar här i en månad,
sen flyttar jag in i min lägenhet. Hoppas på att få
börja plugga i höst, annars flyttar jag långt åt helvete.
Kanske drar till sthlm på söndag, skulle vara skönt att
komma bort. Fast jag är ju trygg här..



Kommentarer
Postat av: Mitra

vad ska du göra i sthlm? kom hit på lördagen och sov hos mig innan du åker vidare? :D

2009-07-01 @ 23:11:45
URL: http://rosabjork.blogg.se/
Postat av: jessica

det blir nog inge sthlm ändå, skulle träffat en manlig vän :) men vi får se.. hör av mig i så fall. saknar dig som satan!

2009-07-04 @ 22:08:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0