Puke on Beautytown

2009-07-27 ♥ 18:33:18 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)

Nu är det bara fem dagar kvar till jag flyttar, blandade känslor, men det ska bli rätt skönt i alla fall.
Förutom att jag är så fruktansvärt trött på Fagersta så jag bara vill spy. Det var inte det minsta kul att komma hem igår. Jag blev kvar i Nyköping lite mer än en vecka. Det var underbart, jag hade gärna stannat kvar.

Jag pressade nyss i en ring i läppen, jag har inte haft nån piercing i på mer än ett halvår, men det gick med diverse pressning och karvning med en nål. Så nu sitter den där igen. Jag känner mig som mitt vanliga jag. Det är bra.

Planen för tillället blir:
1. Dricka kaffe och ta en cigg
2. Gå ut och gå med Emma
3. Ta kort
4. Titta på film hos Tommy och Nettan

Imorgon ska jag träffa Cissi, det blir veckans höjdpunkt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0