Tingalin

2009-07-04 ♥ 22:16:34 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)

Inte för att klaga men jag har fruktansvärt tråkigt just nu. Jag orkade inte vara kvar på grillfesten, så jag åkte hem. Jag behöver annan sorts underhållning. Nåt jag tycker är kul, annars kan det lika gärna vara. Sen klagar jag när det händer för mycket också, när jag inte hinner med, aldrig bra. Det hatar jag verkligen med mig själv. Och min rastlöshet är fruktansvärd. Vill ingenting egentligen. Vill inte att sommaren ska ta slut, samtidigt som jag inte önskar nåt mer. Jag vill ha höst och skola, egen lägenhet, ett eget liv. Samtidigt så rycks jag från tryggheten, vilket jag gjort sen jag var en liten bebis ungefär. Vandra genom livet utan en fast punkt, bara ett rastlöst trampande utan slut..
Aldrig nöjd
Aldrig nöjd
Aldrig nöjd



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0