Det är dags att vakna

2009-10-23 ♥ 13:39:37 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (2)

Det hände nåt väldigt konstigt när jag vaknade idag.
Några sekunder innan klockan ringde så hörde jag detta i mitt huvud:
Det är dags att vakna
(dags att vakna)
Det är dags att gå upp
(dags att gå upp)
Ja, vik undan täcket
(täcket)
Och res dig upp
(och res dig upp)
Den enda som kan förstå det är nog Cissi.
Vi vaknade till den signalen ett tusental gånger under vår underbara gymnasietid.

Igår spelade jag trummor i två timmar. Det var helt underbart!

Fredag idag. Känns inte som nån höjdare direkt. Jag hade planer, men inget som blev som jag ville, som vanligt. Och inte orkar jag åka till Fagersta heller, jag är rädd att jag ska behöva ta starka mediciner då.



Kommentarer
Postat av: sessan

haha, åh! det är dags att vakna! den melodin hade jag helt glömt bort! tack för att du väckte gamla minnen till liv igen! haha. :) puss!

2009-10-25 @ 21:43:57
Postat av: sofie

hahaha xD

2009-11-01 @ 16:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0