In the ghetto

2009-10-09 ♥ 12:10:00 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)

Jag blir så rädd när saker börjar hända. Jag är så van vid att det går åt helvete till slut, men ändå kan jag inte låta bli att hoppas på att det kommer bli bättre nån gång. Är jag bara naiv?

Idag har jag varit och hälsat på på dagiset jag ska börja praktisera på. Barnen är jättemysiga. Inte så ovanligt att jag tycker det, jag älskar dom, tar dom till mitt hjärta direkt. Jag behöver att dom behöver mig tillbaka. Jag måste skaffa nya kläder att ha på mig när jag är ute med dom, mina älskade vita Nikeskor får inte bli smutsiga, haha.

Idag är det fredag, det blir lugnt i helgen, får lite besök ikväll bara, annars lugnt. Lyssnar på In the ghetto och njuter lite.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0