Pepparkakor, kallt kaffe och tyllkjolar

2009-10-29 ♥ 16:35:15 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)

Sitter och doppar pepparkakor i kallt kaffe och längtar efter snön. Morgonen när första snön kommer längtar jag efter, sen kan den få försvinna. Tänker på gamla mysiga tider när Daniel kröp upp i min varma säng och väckte mig och viskade att; "snön har kommit Jessica, och snart kommer nog tomten." Den enda som kramar mig nu för tiden är lilla Julia på dagis som alltid springer och kramar mig när jag kommer. Alla andra har glömt eller ignorerat mig sen länge och har antingen blivit för stora eller för små. Kankse är det jag som blivit för stor.. eller för liten, obefintlig, betydelselös?
Asch, jag har mina älskade barn på dagiset, där får jag kraften att orka med hösten som är för tung för mig att bära.

På lördag ska jag på kalas. Halloweenfest. Jag ska klä ut mig till älva för jag har köpt en massa fina saker och sytt en tyllkjol :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0