Shopping

2009-10-11 ♥ 10:14:57 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (1)

Igår var jag och handlade lite kläder i Örebro, kändes bra eftersom jag inte kunnat köpa ett enda klädesplagg på typ flera månader. Skönt att komma ut och se lite folk också. Det är skönt att bo här utanför allting ibland, men det är inte riktigt vad jag är van vid. Längtar till att få första antagningen till högskolan och verkligen hoppas på att få komma in. Jag står i bostadskö i Uppsala nu och jag hoppas av hela mitt hjärta att jag kommer bo där i vår.
Imorgon börjar jag på dagiset, det blir bra det med. Bara jag inte blir smittad av Daniel som har blivit lite sjuk =/

Det regnar idag, men det gör inte så mycket, jag ska ligga i soffan och läsa Aldrig fucka upp hela dagen!



Kommentarer
Postat av: Cecilia

Jag hoppas också av hela mitt hjärta att du flyttar hit i januari! men vi fixar´t! =)

2009-10-11 @ 13:38:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0