Svammel

2009-10-18 ♥ 23:28:43 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)

The devil may care –maybe god he won’t
Better you make sure you check on
the do’s and don’ts

Idag har jag varit på en tripp till Sthlm och hälsat på Jocke och Elins bebis Tilde, hon var verkligen helt jättesöt!
Annars har det mest känts konstigt idag. Medicinen bildar bomull i hjärnan som gör att allt känns lite luddigt och out of reach liksom. Eller så är det det som är meningen, att man inte ska tänka så mycket? Men det blir ju fel det också.. eller?
Jag längtar efter alla! Eller saknar. Vilket ord passar bäst? När man säger att man längtar efter nån känns det som att man planerar att träffa personen snart, men om man saknar, är det mer utom räckhåll kanske? Inte fan vet jag. Piller med tvärtemoteffekt har jag fått.. jag blev dum i huvet, fast det stämmer inte heller, eftersom jag var dum i huvet redan innan. Jag bara svamla nu. Godnatt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0