Bullar, innebandy, idol och fotboll

2009-09-16 ♥ 22:58:15 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)



En ganska händelselös dag som började alldeles för tidigt för att vara jag.
Följde med pappa in och lånade böcker på biblioteket. Sen satte jag mig i soffan och läste i nån timme tills jag blev skittrött så jag var tvungen att gå ut och gå lite. Det var kallt och höstigt och så fick jag ont i ryggen av mina trasiga skor.

Kvällen spenderade jag med att kolla när smågrabbarna spelade innebandy i en skitkall lokal, gick hem i regnet, bakade bullar, kollade på idol en stund och sen kom dagens höjdpunkt som jag hade väntat på hela dagen: Barcelona-Inter, det blev tyvärr mållöst. Nu är jag trött och uttråkad och vill egentligen gå och lägga mig. Men mina kinder är varma och mitt högra öra lyser rött, det betyder alltså att jag är lite kär tror jag. Fast varför svarar du inte på msn? :O Fast det kan ha varit bilden jag la upp på Dani Alves som gjorde mig kär också.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0