Update

2009-09-23 ♥ 22:52:59 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (1)

Åkte till Fagersta en stund igår för att fixa lite, det gick ju som det skulle, inte för att jag fick så mycket klarhet direkt, men jag betalade elräkningen i alla fall. Kempegrejt!
Imorgon får jag reda på om jag får praktisera på dagiset här, vore ju helt skitbra om det bara kunde bli så. Därefter ska jag ta tag i mitt framtida liv, däribland söka till högskolan i vår. Jag tänker söka Pedagogik i Uppsala tror jag. Känns som mitt slutliga alternativ, och därför det bästa.

Förövrigt så är jag svarthårig igen och det känns fantastiskt.



Kommentarer
Postat av: Mitra

jaaajajajajajaaaa uppsala! sök lägenhet/rum i flogsta!! :D

2009-09-24 @ 12:03:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0