10-04-08

2010-04-08 ♥ 21:49:25 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)

Jag sitter hos min bästa vän och hör regnet smattra mot fönstret. Mysigt, våren på ingång, det känns i luften.

Igår åkte jag på ett tillstånd kallat akut torticollis vilket innebar att jag fick åka ambulans till Akademiska och få huvudet upprätt och bli medicinerad. Jag blev hemskickad med en hård nackkrage och voltarentabletter. Det gör rätt ont fortfarande, men det är ändå mycket bättre. Imorgon tänker jag till och med pallra mig till skolan. Nu har jag legat inne och tyckt synd om mig själv tillräckligt. Det jag är mest irriterad på är att jag inte kommer kunna träna på jättelänge, jag har fått remiss till en sjukgymnast med nacken, så jag får väl ta det i första hand.

Ikväll har jag och Cissi stöttat varann i rökavvänjningen (eller ja, vi förvärrar det snarare för varann) och så har vi ätit tzatsiki, morötter och godis.
5 dagar utan cigaretter nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0