10-08-03

2010-08-03 ♥ 13:55:12 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)

Sommaren håller på att ta slut. Kan den inte hålla sig kvar en liten stund till bara.. Jag saknar värmen. Igårkväll när jag och Tobbe var ute var luften helt fuktig och lite kall. Jag vill inte ha höst. Får jag känna sommaren lite till så kan jag i alla fall kanske acceptera att hösten kommer sen.
Jag försöker hitta saker att se fram emot.
 
*Mamma kommer på tisdag och är här i några dagar.
*I höst flyttar vi till en helt ny stad (vilken det blir än vet jag inte, men jag ser ändå fram emot det.)
*Under hösten hoppas jag kunna åka och hälsa på Tommy.
*Runt jul/nyår blir jag moster, det kommer bli fantastiskt.

Det räcker, så länge :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0