10-08-21

2010-08-21 ♥ 19:31:26 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)

Idag har jag varit ute och powerwalkat lite. Men mina vilande (muskler) hängde inte riktigt med i tempot. Det kändes faktiskt som sommar. Den luras, den kommer i glimtar vissa dagar, fastän vi alla vet att den är slut när som helst.
Sen tog jag med Sino ut och lekte lite (bilder kommer sen) Vi klättrade på en klätterställning i lekparken. Högst uppe sa Sino: -"Kan man hoppa ner här"?
Jag: -"Nej, det kan du inte göra, då bryter du benen."
Sino: -"Jaha, men kan vuxna hoppa ner där då?"
Jag: -"Nej, då bryter de också benen."
Sino tittar ner och konstaterar:
-"Sant."
Sen hittade vi en groda och en larv (Ralf, sa Sino, sen utvecklade han det till ralv) i skogen, fast dom dog ganska snart av luftbrist i hans hand. Gårdagens groda låg i en hink, uppsvälld, grå och ganska död. Jag och Thamer skrattade, Sino blev sur.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0