Paranoid

2010-08-24 ♥ 12:24:53 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)

Jag kan aldrig sova nu för tiden. I vissa perioder kan jag sova hur mycket som helst, men nu går det fan inte. Jag ligger vaken hela nätterna, och kan inte sova en stund på dagen ens. I natt kunde jag inte sova för att vi tittade på en otäck dokumentär om två svenska kvinnor i England som var helt psykotiska. Och bara för att jävlas lite extra så rörde disken på sig i köket när den var ensam där inne, och toalettdörren bestämde sig för att knaka, trots att vi hade stängt fönstren för att det blev korsdrag. Och Tobbe sov som en stoch och jag hörde fotsteg och viskningar.. och JA JAG ÄR PARANOID OCH HYSTERISK!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0