Kräk

2010-02-01 ♥ 15:28:20 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)

Känslan jag har nu går inte riktigt att ta på.
När man känner att ångest är på väg, ska man då trycka undan den eller ska man låta den få komma fram?
Jag vet inte ens varför jag känner så. Men jag kan inte komma undan att världen sätter lite för stor press på mig ibland, och är den inte lite orättvis också? Framför allt när pressen blir för stor tappar jag all lust överhuvudtaget. Jag är inte en sån som överanalyserar, men börjar inte det här bli lite väl svårt? Svårare än vad det egentligen behöver vara.

Jag skulle nog behöva gråta lite, men börjar jag nu så kommer jag kanske inte kunna sluta. Jag rycker i trådar från det förflutna, rädd att släppa taget helt, för det man redan känner till är ju alltid tryggast, visst?

Jag var och kollade på mitt rum idag, såg helt okej ut faktiskt. Men jag kommer inte flytta in förrän på lördag eftersom mamma inte kunde komma med mina saker tidigare.

Lite mat på stan med Mitra så blir nog allt bättre :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0