Ronda alla turka

2010-02-24 ♥ 18:27:26 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)

Jag sitter och lyssnar på Mozart och hoppas på att bli intelligent utan att anstränga mig.
Tror inte det kommer funka.
Jag vet att jag verkligen borde ha tagit mig ner på stan för att fixa en bok till mina seminarier jag har den här veckan, men istället väljer jag att tvätta (vilket i och för sig verkligen behövdes) och sen gick jag och Cissi ner och fikade på second hand caféet som har fula grejer, äckligt fika och efterbliven personal, MEN dom har massa böcker och kanske lite roliga grejer då, om jag ska vara ärlig.
Och jag är rädd, nervös, orolig.
Du är så söt så jag dör...

Snälla förklara
att solen
trots molnen
alltid går upp
Jag vill höra en saga
vill andas
din luft
Och finnas där när du faller
I fallet
och fånga upp dig



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0