10-05-24

2010-05-24 ♥ 13:12:42 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)

Jag har drömt helt sjuka drömmar i natt. Jag fick inte tag på Tobbe innan jag skulle sova så jag fick inte säga godnatt. Tror det var därför att jag drömde massa sjukt, till exempel att han försvann. Jag vaknade klockan fem och läste hans sms och lugnade ner mig själv, sen kunde jag somna om och sova lite bättre, utan drömmar.

Idag är jag trött på skolan, så trött så det finns inte, och då har jag inte ens lagt ner nån tid på den egentligen. Så jävla slö, och jag vill bara åka hem till Fagersta nu. Inte långt kvar nu tills jag äntligen får åka till Loftahammar. Jag längtar som en tok, men nu är jag snart där.

Down and out



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0