10-05-25

2010-05-25 ♥ 08:26:43 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)

There's something 'bout tonight
There's something in the air
There's an ocean of flame
I can feel it burning somewhere
And if there's such a place, then that's the place that you'll find me
I can hear the fire calling, I want to take you there
Can you hear the fire calling?

När jag försöker öppna ögonen så faller ögonlocken ner igen. Jag är så trött så det finns inte, och jag vet inte om jag ville vakna i morse. Jag vet inte riktigt vad jag håller på med. Tackar Gud för att jag har överlevt så här länge, men vet inte om jag förtjänat det.
En stoppknapp var det ja, men den finns ju inte. Förbannade skit. Det är en sån här dag som man bara förväntar sig ska gå under. Varför får jag aldrig sova längre? Mentalt och fysiskt utmattad.

Down and out



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0