10-05-28

2010-05-28 ♥ 15:51:35 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)

Det blev Fagersta i alla fall den här helgen. Jag kom och överraskade lite.

En lite zigenar/svensk flicka gjorde min dag idag.
Jag satt bredvid en zigenare med sina tre barn.
En liten flicka som var runt fem år tog fram ett rör med godispulver i som hon råkade blåsa på mig.
Mamman blev jättearg och sa åt henne att be mig om ursäkt.
Flickan tittade upp lite blygt och sa förlåt. Sen skämdes hon lite inför sin mamma.
Men när hon sneglade på mig så flinade jag mot henne och då log hon tillbaka i samförstånd.
Efter det satt vi och skrattade åt varann resten av resan, hur mysigt som helst :) Barn kan verkligen göra mig glad.

När jag kom hit gick jag direkt ner för att hälsa på Nettan, Tommy, Tim och Emil. Tim var jättegosig och Emil snurrade runt på golvet. Mina älskade små barn. Det känns bra att vara här.
Sen blir det bara fem dagar till i Uppsala, därefter rör jag mig neråt i landet, till Tobbe. Jag längtar som fan!

Pm:et till våran uppsats är inlämnad nu. Jag kommer faktiskt sakna mina gruppkamrater.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0