10-09-02

2010-09-02 ♥ 18:37:36 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)

Dagarna börjar se alltför likadana ut nu, tycker jag.
Jag hoppas att nåt händer snart.
Det finns saker jag vill göra.
Jag tror att jag vill börja plugga igen. Om jag ens får det med tanke på att jag inte blev godkänd i alla delkurser sist. Ett jobb vore ju inte helt fel heller, men tiden står för stilla här. Det finns inga mer jobb i Loftahammar. Jag väntar på flytten, vart det nu blir.

Jag börjar alltid sakna alla så mycket på hösten.
Jag saknar pappa, Daniel och Oscar nåt helt otroligt. Jag har inte träffat dom sen i maj.
Jag saknar Tim och Emil, sjukt mycket. Och Nettan och Tommy.
Jag saknar mina kompisar.
Jag saknar Görel. Jag saknar redan sommaren.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0