10-09-04

2010-09-04 ♥ 20:38:01 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)



Jag försöker bli vän med hösten.
Försöker se den positivt. Men det är svårt. Vårat förhållande är ett helvete. Vi hatar varandra, men vet att vi måste stå ut med varandra ett tag varje år. Jag har svårt att förlåta den för all smärta, oro och ångest den alltid gett mig. Jag kommer inte undan. Men istället för att börja deppa ner mig redan nu så försöker jag verkligen acceptera den. Luften ute är kall och luktar äpplen och skorsten. Det finns stickade tröjor, te och filtar. Det finns mysiga fingervantar, strumbyxor och Grängesbergs marknad. Jag har tänkt på den hela dagen. Jag vill verkligen dit, även om jag för det första bor för långt ifrån, för det andra skulle det aldrig kännas likadant utan Tommy. För övrigt skulle det nog inte vara som vanligt alls, men jag kan inte sluta tänka på den. Jag vill köpa 10 par strumpor för 100 kronor, marknadschoklad och kaffe och munk.

Jag har klarat av 21 höstar hittills (vissa med nöd och näppe) Men jag är ju fortfarande här i alla fall. Jag ska klara många till.
I don't care what I lost, I just thank God I'm alive.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0