10-09-07

2010-09-07 ♥ 17:09:10 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (0)

Det är en fin dag. Jag har varit ute och gått lite och blev fan svettig. Har legat i soffan och kollat på extremsport med Tobbe och nu är jag trött som fan. Igår läste jag tills huvudet blev helt tungt. Det börjar kännas som att vi aldrig kommer härifrån. Det jag helst av allt vill just nu är att få vara hos pappa. Jag vill hoppas studsmatta och spela fotboll med mina bröder. Höra Daniels skratt som jag älskar över allt annat. Jag vill sitta på verandan och röka och dricka kaffe med pappa och Annica. Jag vill vara i deras källare och titta på farmors gamla saker och känna källarlukt. Jag vill fan till och med kratta löv med pappa! Get the fuck out of Loftahammar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0