10-09-15

2010-09-15 ♥ 23:45:55 | Kategori >> Allmänt | KOMMENTARER (2)



Favoritlukt: Källare.
Favoritfärg: Rosa, rött och grått.
Favoritkänsla: När jag får vara bland folk jag tycker om, vilket är ganska få. Jag har svårt för människor. När någon säger att man gjort nåt bra är också skönt, inte för att det händer så ofta..
Favoritväder: Varmt som fan. Och såna där ljumma sommarkvällar när det luktar sommar och grill.
Favoritögonblick: När jag och Mitra gick ur bilen i Hultsfred på festivalen 2005. Flogging Molly spelningen är också nåt jag aldrig kommer få vara med om igen, det var obeskrivlig lycka.
Favoritord: Källare, tvättsvamp och skumgummi. Jag vet att jag är sjuk. (Cissi, kommer du ihåg när jag tvingade dig att säga skumgummi jämt förut? Hihi)
Favoritlåt: Hela Crock of gold-skivan med Shane Macgowan and the popes.
Favoritfilm: Det finns många..
Favoritkonstnär: Cissi? Haha.
Favoritscen i film: Den irlänsdak dansen i Titanic, och så måste jag hålla med Cissi om scenen i Ps I love you när dom spelar irländsk musik.
Favoritcitat: Just nu är det "Freedom is just another word for nothing left to lose"
Favoritårstid: Sommar!
Favoritbok: Alla som Unni Lindell skrivit.
Favoritmat: Kyckling, tonfisk och lax (fast inte tillsammans kanske)
Favoritdryck: Snor rakt av från Cissi: Öl, kaffe, cola.



Kommentarer
Postat av: cecilia

haha jag minns skymgymmit! ;D

2010-09-16 @ 12:49:51
Postat av: Mitra

åååh hultsfredsdebuten in my heart! förresten får du gärna komma hit och baka bullisar igen, och då får du göra hur många duvill!!! <3 miss you!

2010-09-21 @ 14:12:49
URL: http://rosabjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0